Powered by Smartsupp

OpenCart.cz

Případová studie – vliv live chatu na chování návštěvníků


0

Webová stránka bez live chatu je jako kamenná prodejna bez prodavače. Chtěli byste nakupovat v obchodě, kde Vám nikdo neporadí? Reagujte na dotazy návštěvníků na webu v reálném čase a oslovte je dříve, než odejdou ke konkurenci. Live chat dlouhodobě zvyšuje zákaznickou spokojenost, loajalitu a objednávky.

Abychom vám mohli poskytnout bližší data o výkonosti live chatu a jeho vlivu na návštěvníky na webu, prošli jsme data z našich měření live chatu v Google Analytics. Zde jsou statistiky od našich zákazníků za posledního půl roku:

Zákazníci, kteří chatují, nakoupí 5x častěji než běžní návštěvníci

Chatující zákazníci stráví na webu 12x více času než běžní návštěvníci

Míra okamžitého opuštění je u chatujících návštěvníků 2x menší.

Konkrétní data od jednoho z našich zákazníků

Internetová stránka na svém webu měří konverzní cíl – registrace zákazníka ke službě. Zde jsou konkrétní výsledky s vlivem na chování návštěvníku webu.

 

Unikátní návštěvníci

mailing-blog-clanek1-obr4

Celkem live chat využilo 7% návštěvníků. Operátoři na chatu jsou však online pouze 8 hodin denně. Pokud by firma měla operátory online i ve večerních hodinách a o víkendu, je možné očekávat 2x vyšší počet chat konverzací.

 

 

 

Míra okamžitého opuštění

mailing-blog-clanek1-obr5

Okamžitě opustilo web pouze 22,62% návštěvníků, kteří využili live chat. Z běžných návštěvníků opustilo web okamžitě 56,20% .

 

 



Počet stránek na návštěvu

mailing-blog-clanek1-obr6

Návštěvníci, kteří konverzovali přes live chat, zhlédli o čtyři stránky na webu více než běžní návštěvníci.

 

 



Průměrná doba trvání návštěvy

mailing-blog-clanek1-obr7

Návštěvníci, kteří využili live chat, byli na webu 12,5x déle a mohli si tak lépe prohlédnout web, zapamatovat si ho nebo si všimnout akční nabídky.

 

 

 


Konverzní poměr

mailing-blog-clanek1-obr8

Konverzní poměr vyjadřuje kolik procent návštěvníků webu provedlo objednávku. Např. konverzní poměr 4 % značí, že na webu nakoupí 4 návštěvnící ze 100. V tomto případě 19 % návštěvníků, kteří komunikovali na chatu, provedlo objednávku. Návštěvníci, kteří využili chat nakupovali 5x častěji!

   




zdroj: http://www.smartsupp.com/blog/pripadova-studie-vliv-live-chatu-na-chovani-navstevniku/


https://www.smartsupp.com/cs/?affil=27138